Objekt har lagts till

Gå vidare till innehåll

Vårrea – Upp till 50% Rabatt

FRI FRAKT PÅ ALLA ORDRAR

Kontakta oss!

Returer & Återbetalningar

Vi vill att du ska vara nöjd med ditt köp, men eftersom våra produkter är specialanpassade och hanteras genom ett effektivt lager- och distributionssystem, har vi strikta riktlinjer för returer och återbetalningar. Läs noggrant igenom vår policy innan du gör en beställning.


Returpolicy – Begränsade returmöjligheter

  • Vi erbjuder endast returer på oanvända produkter i obruten originalförpackning inom 14 dagar från mottagandet.
  • Returer accepteras inte för:
    • Produkter som har öppnats eller använts.
    • Produkter som klassas som hygienartiklar eller specialbeställningar.
    • Produkter som returneras i skadat skick eller utan originalförpackning.
  • Returkostnaden betalas av kunden, och vi återbetalar inte fraktkostnader från den ursprungliga ordern.
  • För att begära en retur måste kunden kontakta vår kundtjänst och få en returauktorisering innan något skickas tillbaka. Returer utan godkännande behandlas inte.
  • Om en retur inte uppfyller våra krav skickas varan tillbaka till kunden på dennes bekostnad.

Återbetalningspolicy – Ingen automatisk återbetalning

  • Vi ger endast återbetalning när en godkänd retur har mottagits och inspekterats.
  • Återbetalning sker inom 14–21 arbetsdagar efter att returen godkänts.
  • Om en vara returneras i använt, skadat eller ej säljbart skick, nekas återbetalning och produkten skickas tillbaka till kunden.
  • Fraktkostnader återbetalas ej, endast produktens pris återbetalas.

Försenade leveranser & Ej återbetalningsbara beställningar

  • Leveranstider är uppskattningar, och vi tar inget ansvar för förseningar orsakade av fraktbolag eller tullhantering.
  • Om en beställning är försenad men fortfarande på väg, ges ingen återbetalning eller kompensation.
  • Endast om fraktbolaget officiellt bekräftar att ett paket är förlorat, kan vi ersätta ordern eller återbetala beloppet.

Kundsupport & Kompensationer

  • Vi strävar efter att svara på alla kundförfrågningar inom 24-48 timmar, men vid hög belastning kan svarstiden vara längre.
  • Vi erbjuder normalt inte kontant kompensation för försenade leveranser.
  • Kompensation ges endast i form av rabattkoder som kan användas vid framtida köp.
  • Om kunden vill returnera en beställning på grund av leveransförsening, gäller ordinarie returpolicy (ingen automatisk återbetalning).

ALLTID FRI FRAKT

5-10 arbetsdagar frakt inom hela Sverige!

GARANTERAD KUNDNÖJDHET

Över 141,000+ Glada Kunder

30 DAGAR ÅNGERRÄTT

Är du inte nöjd med ditt köp? Returnera den och få en full återbetalning!

DYGNET-RUNT SUPPORT

Frågor? Tveka inte att kontakta oss så hjälper vi dig så fort som möjligt!